Treballem amb un enfocament integral per tractar l’origen del dolor, recuperar el moviment i millorar la qualitat de vida. Combinem tècnica, experiència i acompanyament personalitzat per aconseguir resultats reals i duradors.
Recuperació funcional amb tractaments manuals, tecnologia avançada i abordatge individualitzat del dolor.
Tractament global per equilibrar cos i funció mitjançant tècniques manuals específiques i personalitzades.
Reentrenament funcional i exercici terapèutic per recuperar força, mobilitat i prevenir recaigudes després d’una lesió.
Combinem osteopatia, fisioteràpia, exercici terapèutic i INDIBA amb una valoració global del pacient, per buscar equilibrar el cos, millorar els hàbits i aconseguir un benestar emocional.
Parlem amb tu per entendre necessitats, dubtes i objectius de salut de manera propera.
Valoració completa del teu cos i historial per establir un pla terapèutic individualitzat.
Sessions adaptades amb tècniques manuals, osteopatia o fisioteràpia.
Seguiment i orientació post-sessió per assegurar resultats duradors i prevenir recaigudes.
Recull de més testimonis, que donen sentit al nostre treball diari.
Publicat a Google Fran Hem assistit amb la nostra filla que és acabada de néixer i el tracte per part de l'Anna ha estat excel·lent, tant a millora de la petita, la resolució de dubtes amb nosaltres i sobretot la delicadesa i professionalitat amb la que ho ha fet. Reomanable 100%.Publicat a Google Bouchra Molt bona experiència amb el tractament d’ATM. El Jordi és molt professional i atent, m’ha ajudat moltíssim a millorar les molèsties que tenia. Estic molt agraïda pel tracte rebut. Ho recomano sense dubtar! 😊Publicat a Google Marta He portat la meva filla amb l'Anna. Tot i que al principi no ho tenia gens clar, li ha agradat molt com l'ha tractat l'Anna. A més a més amb una sola sessió li ha tret el mal que tenia als genolls. Ja em demana que li porti cada setmana!!Publicat a Google Jessica Vaig arribar a Holístic per recomanació després d'anys arrossegant un dolor crònic a l'omòplat dret que cap altre fisioterapeuta havia aconseguit resoldre de manera definitiva. Amb l'Anna vam provar diversos enfocaments i, després de només 3 sessions, el dolor va desaparèixer completament. Des del primer moment vaig notar que aquest centre és especial: no es limiten a tractar el símptoma, sinó que busquen l'origen del problema per solucionar-lo. Es prenen el temps d'escoltar-te, d'analitzar la teva història clínica i d'adaptar el tractament a cada cas. És precisament aquest enfocament (holístic!) el que explica els seus resultats tangibles. Aquesta bona experiència em va animar a fer també amb ells tot el procés pre i postoperatori de cirurgies de lipedema, combinant osteopatia, drenatge limfàtic, INDIBA i recuperació física. Ha estat un procés exigent, amb sessions durant mesos i diverses vegades per setmana, però amb resultats molt positius des del primer moment. Estic molt agraïda a tot l'equip d'Holístic pel seu acompanyament constant: tant a l'Anna i l'Adri, líders en les seves disciplines, com a la Laia i el Jordi, que també destaquen pel seu coneixement i qualitat de tracte. El nivell d'excel·lència de l'equip és, sincerament, excepcional. Una joia de les que ja no s'hi troben avui dia. Per mi, sense cap dubte, aquest és el centre de fisioteràpia de referència si vols una recuperació profunda, rigorosa i permanent. 100% recomanable.Publicat a Google Roger No acostumo a posar mai cap ressenya…per no dir, que crec que és la primera que escric, però aquest centre realment se la mereix. A poques setmanes d’una important prova esportiva em va aparèixer un pinçament a l’espatlla dreta que em va deixar el braç totalment paral·litzat, com si el tingués adormit a tot hora. Vaig estar fent sessions d’estiraments i estricte repòs durant dies, però no millorava…Finalment, aconsellat per diversos coneguts vaig decidir visitar-me en aquest centre i el canvi va ser instanti. Vaig tornar a recuperar la movilitat i la força al braç. Per tot això, vull donar les gràcies a tot l’equip d’holistic pel servei rebut, i en especial, al professional que em va atendre l’'Adrià. Sou uns cracks!!Publicat a Google Núria Els professionals de l’Holístic no es limiten només a tractar el símptoma, sinó que analitzen el cos de manera global per entendre realment què està passant, i això es nota molt en l’experiència. Jo hi vaig anar amb unes molèsties concretes, però la sessió va anar molt més enllà del que m’esperava i van detectar altres factors relacionats amb el que em passava. Vaig sortir amb més respostes de les que imaginava i amb la sensació d’haver entès millor el meu cos. Per mi, aquesta manera de treballar i la visió de tenen de la salut integral és el que realment els fa diferents!Publicat a Google Neus Feia molt temps que tenia un problema de cervicals i també al canell i amb unes quantes sessions he millorat d'una forma notable . Estic molt agraïda a l'Anna i l'Adrià per la seva feina i perquè m'han ajudat molt . Penso que és un dels millors centres de rehabilitació de Manresa i cobreixen tots els camps des d'entrenament personal , fisioterapia , osteopatia... Bons professionals i en el meu cas amb uns resultats excel·lents. Ho recomano al cent per cent .